Post by tiowhamommifuds on Mar 9, 2022 22:11:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ PAW Patrol Rescue World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PAW Patrol Rescue World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode glitch krystaller ▞▞▞
▞▞▞ PAW Patrol Rescue World 2022 version ▞▞▞
Så smuk
Vil ikke indlæse forbi åbningssiden. Mit barn får lige en sort skærm. Jeg har slettet og gendownload spillet, og det virker stadig ikke. For ikke at nævne alle udover Skye og jagten koster penge... spillet fejler og går ned. Det byg virker.
Købte de andre hvalpe, og nu pludselig viser den, at de er låst, og hvis du går til dem, står der at købe dem, så tager den mig til legebutikken og siger, at jeg allerede ejer varen, vil ikke lade mine børn lege de andre hvalpe længere
Jeg kan meget godt lide dette, selv det er fyldt med sjov, så jeg giver det 5 stjerner ⭐⭐⭐⭐⭐
Dette er en meget fin app til børn, jeg downloader dette spil, fordi jeg har en lille søster, hun er 5 år gammel, hun elsker at se paw patrulje i fjernsynet
Jeg har købt alle hvalpene.Men når jeg åbner i dag er alt låst igen. Det er så frustrerende
PAW Patrol Rescue World নৈমিত্তিক cah
Brugte penge og kan ikke engang komme ind i spillet
Spillet indlæses ikke
God app. For Rubble and Rocky kan du lave en Halloween-begivenhed for murbrokker for at få murbrokkernes hud gratis og Rocky-skindet til julebegivenheden gratis, så tilføj en Halloween- og en julebegivenhed.
Min 3-årige elsker dette spil, det er sødt og sjovt, men efter et stykke tid fryser skærmen, og jeg er nødt til at lukke appen og åbne den igen, hvilket er ærgerligt, fordi han mister sine fremskridt på den mission, han lavede. Det er mit eneste problem, hvis det ikke ville ske, ville jeg give dette 5 stjerner, men det kan jeg ikke
Lad mig få en pawpatrol-hvalp 🐶!!!!!!!!
meget grundlæggende gratis version
Det er godt at downloade ting, du kan lide
Jeg er hacker
Værste spil nogensinde, fordi det er for stop i mellem, mens vi spiller, så jeg har 3 stjerner
Lidt godt
Tak igen, jeg tror de sidste to måneder om et par. Denne e-mail og alle filer, som jeg tror, den gerne vil have den, du ønsker. Jeg tror de sidste to måneder i et par. Denne e-mail og alle filer, som jeg tror, den ville kunne lide den, du ønsker. Jeg tror, de sidste to måneder om et par. Denne e-mail og alle filer, der sendes med den. Jeg har været i forretning og fritid. Denne e-mail og alle filer, som jeg tror for de sidste par år siden. Jeg har været et stykke tid for at få det bedste af hele tiden
🥰🥰🥰
Det er ret rart, men at købe resten af besætningen er virkelig uretfærdigt, men det var værd at spille det
Spillet bliver ved med at fryse, når min søn spiller det.
min 4-årige elsker dette spil.
Venligst tab ved mb
Bedre
Dette spil er for nyttigt for vores børn
Okay men ikke okay
Hhdgydfidfsu dj sang download i hindi og engelsk klasse er der et problem i mig selv, jeg vil sende billeder af dig og dine venner og familie 😌 din familie 😌❤️😹❤️😹 og familie er godt til eksamen 😹❤️😹❤️😹😹😹 😹❤️ h fnise go gudhdkdbdkkdbdkdbndkdbdjkdbdjdjdbkdjrhjrjrjbrjrjrbjrnrnrkrjmrhrjjrhrjrjbrirhfjdnrbjrmnrnrkrmrbjrkrnrvvjrnrbkebrhkebrrhkr yrytddystusgsuydusysusgjdfdjtsiuehehhehehehhdhrhhrhrhdhr og dagen for din dag går til hjemmesiden 📄 og skrive blok dagen Dear sir bodysh
Min søn elsker potepatrulje, og han kunne godt lide at spille dette spil for at starte, men bliver nu irriteret, fordi der kun er et meget begrænset antal hvalpe at bruge, fordi alle de andre bare er pengegrib for at låse dem op, og jeg vil vædde på, at det vil være det samme med den nye opdatering og eventuelle fremtidige opdateringer vil stadig være en app, der slet ikke er egnet til børn, selvom der står, at det er det 😡
Dette spil er nu forfærdeligt, fordi du skal købe hver hvalp, men ikke for Sky and Chase, du skal købe en hvalp til $5.99 og Everest 8,99 $ I fjols er I kender fjolser af at lave dette spil som dette paw patrulje folk installerer ikke dette spil, hvis det bare vil have penge, vi har brug for flere hvalpe til at få nye missioner, hvad med at gøre dette efter en uges hverdag med dette spil du får en ny hvalp, men for Rex og Everest betaler du dem kun $5,99, venligst fyre gør gode ting gutter, vi vil fortælle alle om ikke at installere spillet
Min søn på 4 år elsker dette spil..Men spillet bliver ved med at fryse om ham, og han kan ikke trykke på telefonopkaldet eller andre ting ??..Jeg er nødt til at lukke appen og åbne appen igen, VENLIGST LØS DISSE PROBLEMER! !!
Jeg synes, at tingene i dette spil er rigtig gode og børnevenlige, og jeg synes, det er et fantastisk spil
?
Det er et vrøvl spil, det er dumt 0/5 stjerner
Dette er meget sjovt spil
Denne grådige virksomhed vil have dine penge, men leverer ikke. Forhøjet pris på Rubble og frigav ikke halloween-kostumerne som lovet!Indtil videre støttede jeg dem og købte Marshall, Zuma og Rocky til min søn, men jeg begynder at se, hvordan de forsøger at få børn til og få forældrene til at betale mere senere. Uærlig kommerciel praksis, som jeg ikke er enig i, hvorfor jeg afinstallerer alle spil fra Budge Studios. Forsøger at tjene en hurtig penge og for kortsynet til at se det lange løb.
Lad ikke dine børn lege dette, medmindre du er forberedt på tårer/frustration. Kun chase og skye er gratis, for at få resten af hvalpene skal du betale $5 pr. hvalp, så tøv ikke, medmindre du vil bruge pengene.
Masser læsser og forvirrer, hvor man skal hen
Japanese Grammar آموزش rooq
Jeg kan ikke lide dette spil, for først er vi kun to hvalpe, så skal vi købe dem 😠😠😠😠😠
Kæmpe rip-off.
Magandang laro ito sa aking kapatid kasi fvorite niiya ang paw patrol nanonood rin a tv
Det er et godt spil, men det er kedeligt spillet en mission
Fejl næsten med det samme - kunne ikke komme videre efter at have indsamlet Ryder's Pup-Pad, hvilket gav kun sekunders gameplay. Afinstalleret og geninstalleret, samme resultat. (Samsung Galaxy S7, Android 8.0.0)
Jeg har ikke penge nok til at købe murbrokker, og det er dyrt at opvarme!køb ikke murbrokker, eller du mister dine penge
Ankit 27591636&85
Jeg kan godt lide det, men du skal arbejde hårdt, for hvalpene vil blive låst op, og 2 af hvalpene har penge, og nogle gange, når jeg ikke trykker på ejeren, fryser den plss fix det. Det er sjovt, men fix det😀🥲
Ikke åbnet siden sidst, jeg installerede og afinstallerede og stadig det samme. Jeg har også betalt for abonnement. Skal jeg helt afinstallere appen, eller får jeg hjælp?
Dette spil er sjovt, men al denne plads har ingen måde mange annoncer
Splash-skærmen bliver bare ved med at blinke ved opstart. Kan ikke engang bruge denne app.